انجمن حبوبات ایران|نمایش جزییات خبر
تخفیف برای اعضای اتاق تهران

گردهمایی فعالان صنایع غذایی 3 اسفندماه در دبی برگزار می‌شود

گردهمایی فعالان صنایع غذایی 3 اسفندماه در دبی برگزار می‌شود
گردهمایی فعالان صنایع غذایی هم‌زمان با نمایشگاه گالفود (صنایع غذایی دبی) به همت مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن حبوبات ایران، مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با هدف گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه بین صاحبان کسب‌وکار و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری مشترک در پروژه‌های صنعت غذا، در روز سوم نمایشگاه گالفود در دبی (صنایع غذایی)، گردهمایی فعالان صنایع غذایی را برگزار می کند و به منظور امکان بهره مندی از فرصت به وجود آمده برای ملاقات و انجام مذاکرات تجاری با همتایان خارجی، مشارکت در این رویداد را برای فعالان صنعت غذا و نوشیدنی عضو اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، از تخفیف 20 درصدی برخوردار کرده است.
 
نمایشگاه گالفود 1 الی 5 اسفند برگزار می شود. زمان برگزاری گردهمایی فعالان صنایع غذایی نیز روز سوم برپایی نمایشگاه از ساعت 19 الی 22 چهارشنبه سوم اسفند در هتل تاورپلازا نزدیک محل نمایشگاه خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88175809 و 88175819 تماس بگیرند و یا به وب سایت این رویداد به آدرس https://www.bizleadershub.com/events/gulfood مراجعه کنند.
۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید