انجمن حبوبات ایران|نمایش جزییات خبر

اولین جلسه کمیسیون امور گمرکی و بازرگانی فدراسیون واردات ایران برگزار شد

اولین جلسه کمیسیون امور گمرکی و بازرگانی فدراسیون واردات ایران برگزار شد
نماینده انجمن حبوبات در نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون امور گمرکی و بازرگانی فدراسیون واردات ایران، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن حبوبات ایران، اولین جلسه کمیسیون امور گمرکی و بازرگانی فدراسیون واردات روز یکشنبه مورخ ۲۷ آذرماه در محل ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران برگزار و پیرامون مشکلات و موانع پیش روی تامین کنندگان کالاهای اساسی و مواد اولیه و راهکارهای رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.
 
در این جلسه ارشاد طالبی نماینده انجمن حبوبات در کمیسیون مذکور، موضوعات دریافت ارزش افزوده و بستانکاری شرکت های واردکننده از اداره مالیات و نحوه عودت آن، مطالبه نامه های ارسالی بابت تفاوت نرخ ارز ETS توسط گمرک و مباحث مربوط به به روز رسانی ارزش و عدم وجود شیوه نامه ای واحد برای پیشگیری از بروز مشکلات را با بیان پاره ای توضیحات تشریح کرد.
 
نماینده و بازرس این انجمن همچنین ضمن مطرح کردن نحوه توزیع اطلاعات و بخشنامه های دولتی به انجمن ها و فعالان اقتصادی، به موضوع بخشنامه نحوه محاسبه مالیات به شرکت ها بر اساس نرخ منصفانه اداره امور مالیاتی جهت جلوگیری از تضییع حقوق فعالان اقتصادی اشاره کرد.
 
فرهاد آگاهی رئیس هیات مدیره، کامیار منتصر عضو هیات مدیره، علی معقولی مشاور عالی هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور گمرکی و بازرگانی، هومن حاجی پور معاونت کسب و کار اتاق بازرگانی تهران و جمعی از مدیران و نمایندگان امور بازرگانی تشکل های این فدراسیون در نشست هم اندیشی کمیسیون امور گمرکی و بازرگانی فدراسیون واردات ایران حضور داشتند.
۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید