انجمن حبوبات ایران|نمایش جزییات خبر

بیست و سومین جلسه هیات مدیره انجمن حبوبات برگزار شد

بیست و سومین جلسه هیات مدیره انجمن حبوبات برگزار شد
موضع تعیین سقف واردات و صادرات بازرگانان مورد بحث و بررسی اعضا هیات مدیره انجمن حبوبات قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی انجمن حبوبات ایران، افزایش سقف واردات و صادرات اعضای حقوقی این انجمن به عنوان موضوع اصلی و مهم در نشست هیات مدیره ملاحظه و مقرر شد برای رفع مشکلات و موانع موجود در تعیین این سقف، با دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی ارتباط برقرار و موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و همچنین انجمن برای بهبود سقف واردات و صادرات بازرگانان از مشاوره شرکت های رتبه بندی و موثر در این زمینه استفاده نماید.
 
در ادامه، ارزیابی پیشنهادات هشتمین جلسه کمیته فنی از جمله قیمت کالای حبوبات مربوط به ماه میلادی اکتبر در دستور کار قرار داشت که همگی مورد تایید و تصویب اعضا قرار گرفت.
 
عودت مابه التفاوت ارز ترجیحی به نیمایی از طریق مکاتبه با سازمان تعزیرات، حضور در اتاق های بازرگانی ایران-کانادا و ایران-روسیه از طریق اتاق ایران و ارتباط با کنفدراسیون جهانی حبوبات و عضویت در آن، دیگر موضوعاتی بود که مصوب شد از سوی انجمن و اعضای هیات مدیره پیگیری شوند.
 
این نشست روز شنبه 7 آبان به ریاست داود لپه چی رئیس هیات مدیره و انجمن، حمیدرضا اسکندری نایب رئیس اول، مصطفی فرجمندی، ابراهیم عمرانی و محمدرضا زارع اعضای هیات مدیره، ارشاد طالبی بازرس و سیدعبدی افتخاری دبیر انجمن برگزار شد.
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید